reklama

Kronika zabudnutých snov

Stála som pred celou triedou, s nadšením som prednášala svoju prvú poviedku. Jednalo sa o hororový žáner a ja som si nemohla pomôcť, ale tak rada som vyčnievala z davu, možno aj preto tam bolo toľko krvy a malých dievčatiek, tie sú vždy strašidelné vo filmoch. Quentin Tarantino by z toho natočil skvost. Pamätám si výraz mojej učiteľky, keď som ako jediná mala tak roztrasené telo plné endorfínov, ako budem môcť prednášat svoje dielo. Videla som sa v Paríži, ako píšem, stretávam sa s tými najväčšími spisovateľmi, popíjam francúzske víno, počúvam francúzsku hudbu. Nikdy neprestanem milovať túto myšlienku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

A potom som dospela, odcestovala som, nie do Francúzska a predovšetkým som zabudla. Aká som bola tam pred tou tabuľou, pred celou mojou triedou, neostýchala som sa povedať vlastný názor, hrdo a priamo som išla za svojimi snami. Bolo ich veľa a ešte stále je, ako vtedy, keď som dostala ponuku piecť pre jednu novootvorenú kaviareň v centre mesta. Keď som prišla domov s vyvetranou hlavou, spočítala som si dve a dve a zistila som, že som mala až príliš veľké očakávania a že to nebude tak jednoduché ako som si to vytvorila v mysli.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nemôžem dovoliť, aby stroskotali moje sny na takýchto vetraniach hlavy. Možno aj preto začínam s niečim, načo si jasne pamätám, priamo pred tou tabuľou a tími pohľadmi a ja som to mala tak rada. Tak som schytala pár faciek životom a púšťam sa možno bezcieľne do niečoho "nového", ale veď každý si v duchu povie, čo dnes je jasné a nebodaj isté? Radšej si vyberiem tú tmavú nevyšľapanú cestu, už ma nebavia slnečné chodníky.

Evie Takancikova

Evie Takancikova

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Being powerfull is like being a lady. If you have to tell people you are, you aren't." - Margaret Thatcher Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu